Jak szybko wdrożyć bota odpowiadającego naszym klientom?

Jak szybko wdrożyć bota odpowiadającego naszym klientom?

Voiceboty i chatboty to wynalazki, które coraz częściej można spotkać zarówno w mniejszych, jak i większych przedsiębiorstwach. Mają one istotny wpływ na jego rozwój, a także satysfakcję klientów. Ich szybkość reakcji na zapytania, a także inteligencja pozytywnie odzwierciedla się na obu tych aspektach. W zależności od tego, jakie usługi świadczy przedsiębiorstwo, należy w odpowiedni sposób przygotować bota, by jego działania przynosiły rezultaty. Z pewnością pomoże Wam w tym firma KODA Bots, która zna się na rzeczy. To, kiedy wdrożycie bota zależy natomiast od Was.

Najpierw należy rozwiać wątpliwości

Wszystko, co nowe zawsze budzi wielkie zainteresowanie, ale także strach przed potencjalnymi wadami. To naturalne. Jeśli macie wątpliwości, czy bot będzie działał prawidłowo warto, byście najpierw skorzystali z pilotażu. Macie wtedy możliwość go przetestować bez integracji z informatycznym systemem organizacji. Będzie on wtedy działał wyłącznie w ograniczonym zakresie zadań lub czasie pracy. Sprawdzicie dzięki temu, jak sobie radzi z podstawowymi obowiązkami i dokonacie analizy jego wyników. Z czasem możecie rozszerzać pole jego działań. Pomoże Wam to w wybraniu płaszczyzny, na jakiej sprawdzi się najlepiej.

Zdecydowani? Przygotujcie scenariusze rozmów

Jeśli bot pilotażowy spełnia swoje oczekiwania i postanowiliście wdrożyć go w pełni w swojej firmie, musicie opracować scenariusze rozmów. Dzwoniący do Was klienci, niezależnie od działalności, jaką prowadzicie, będą zadawać pytania. Bot musi być przygotowany na większość, a najlepiej na każde z nich, by rzadko dochodziło do przekierowania rozmowy do konsultanta. W tym celu warto przeanalizować nagrania z wcześniejszych rozmów. W KODA Bots bardzo chętnie Wam w tym pomogą. Razem z pracownikami tej firmy łatwo opracujecie scenariusze, w których znajdować się będą odpowiedzi na ewentualne pytania pojawiające się w trakcie rozmowy. Warto je następnie uporządkować według ważności. Odpowiednio przygotowane scenariusze sprawią, że Wasz bot będzie pracował na najwyższym poziomie.

Gotowe? To do dzieła!

Po tym, jak już przekonacie się do bota i opracujecie scenariusze rozmów, możecie wdrożyć go na dobre. Wystarczy skonfigurować system i zintegrować go z botem. Połączenia od klientów będą od tej pory przekierowywane do niego. Będzie miał on również możliwość wykonywania połączeń. Jeśli zdecydujecie się na pomoc KODA Bots, nie musicie się o nic martwić. Będą oni ściśle z Wami współpracować. Zajmą się wdrożeniem bota, a także jego optymalizacją. Oczywiście nadal ważna będzie “obserwacja”. Warto, byście kontrolowali pracę sztucznego asystenta, by nadal móc ulepszać jego pracę. Dzięki temu będzie on osiągał coraz lepsze wyniki. Istotna jest reakcja klientów w tym przypadku. W końcu to na nich najbardziej Wam zależy.

Jak widać, proces wdrożenia bota nie zajmuje wiele czasu. Znacie przecież swoją ofertę i oczekiwania klientów. Szybkie opracowanie scenariuszy oraz współpraca z np. KODA Bots spowodują, że w krótkim czasie będziecie mogli cieszyć się voicebotem w swojej firmie.

Dodaj komentarz